--::--::--::--::--::--
Figyelemzavaros gyerekeimmel teljes csőd egy frontális óra. Ezért találtam ki, hogy a barokk zenét kicsit máshogy fogjuk megismerni. A barokk korszak általános jellemzőit szavanként különböző színű szótagokra vágva kapták meg, amiből ki kellett rakniuk a számukra még sok esetben ismeretlen, ám értelmes szavakat. Miután kirakták, meg is beszéltük ezeket, sőt, részben hallhatóvá is tettük. Ezután a hangszeres és az énekes műfajokat egy-egy puzzle formájában kapták meg. Amikor kirakták, felolvasták a szövegeket. Azután tanulókártyákat kaptak. Én felolvastam a műfajok jellemzőit, és jelentkezni kellett, akinél ott volt a kártya párja. Ezek után pedig zenei példákat is hallgattunk, amiről ki kellett találni, vajon milyen műfajú zene lehet. Egészen élvezték ezeket az órákat, és az ismeretanyag is átment.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése